[sc:adsence]

У минулих номерах нашої газети були опубліковані оголошення про те, що розпочато процедуру розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації «Детальний план території на земельну ділянку площею 27.6 га під існуючим нежитловим об’єктом – спорудами морського транспорту в адміністративних межах Куцурубської сльської ради (за межами населеного пункту) Очаківського району Миколаївської області», та про проведення громадських слухань з цього приводу.НАМЫВ
Простіше кажучи – на ділянку всім відомої «дамби» поблизу 333го причалу планує прийти інвестор – компанія «Нібулон». На даний момент це просто частина намиву, укріплена гранітним насипом з боку лиману. Але, як виявилося, означена ділянка може стати предметом конфлікту інтересів – і самого інвестора, і району, і міста Очаків. Адже, зазначена адміністративно в межах району, фактично вона межує з містом.
Про це під час слухань обурено заявили міські депутати та активісти, зауваживши, що проектувальник та замовник повинні врахувати точку зору міської громади.
Отож, 5 січня відбулося засідання районної містобудівної ради за участі представників проектувальника та інвестора, а також міста та району.
Міський архітектор Л. Богун висловила зауваження до проекту, зазначивши: потрібно не просто накреслити ділянку відірваною від оточуючих її об’єктів, а показати, що поруч існують причал, елінги, не кажучи про те, що місто вже запланувало на межі ділянки нову вулицю, роздавши під житлову забудову наділи учасникам АТО. В такому разі, потрібно врахувати це. До того ж, за словами архітектора міста, призначення ділянки – морський транспорт – не співпадає з перспективою розвитку територій, передбаченою генпланом Очакова. На намиві місту не потрібні будь-які промислові об’єкти, у перспективі там допускається як для міста курортного типу тільки заклади відпочинку та оздоровлення. Також, гіпотетично, хто завадить інвестору, який чомусь зараз не озвучує, що ж саме буде на цій ділянці, після погодження проекту та виготовлення документів поставити там, грубо кажучи, паркан, залишивши без проїзду власників елінгів або взагалі жителів міста? У випадку ігнорування вимог, сказала Л. Богун, місто взагалі вправі не пустити інвестора на ласу ділянку.
Проектувальник, в свою чергу, відповів: детальної схеми місця, де розташована ділянка, в адміністративних межах Куцурубської сільради немає, тому прив’язку не робили. І генплану міста також немає (На що Л.Богун заперечила, що генплан 1995 року є, і вона може його надати). Про будівництво будь-чого зараз взагалі не йдеться, триває просто процес оформлення документів на ділянку, в разі ж наміру будівництва все одно отримуватиметься окремий дозвіл.
Начальник відділу РМАЖКГ В. Кифоренко, як представник РДА, зі свого боку, повідомив: розрозбку документів на цю ділянку вже розпочинали не раз, та до кінця справу не доводили. Тепер інвестор має намір все-таки зробити це.
Але, для того, щоб у подальшому не виникало конфліктів та зайвих запитань, все-таки варто зробити проект з урахуванням усіх вимог – прив’язки до місцевості, наприклад. Конфлікт же щодо генплану Очакова (у який увійшли частина Чорноморської та Куцурубської сільрад з бажаними об’єктами – турбазами та портом) між містом та районом давній, тут кожен має свої докази правоти і свою думку, та ніяк не поступається. Прихід же інвестора – це завжди плюс, крім різного роду надходжень до бюджету, до перспективи створення робочих місць для мешканців. На жаль, за відсутності представників Держгеокадастру, поставити крапку у земельних питаннях було важко.
Врешті, членами містобудівної ради вирішено провести повторне засідання, врахувавши пропозиції відділу РМАЖКГ РДА, запросивши представників обласного управління містобудування та архітектури, та заслухавши начальника місцевого відділу Держгеокадастру Т. Котик.
І. БАРАНОВА